Hyggelig Generalforsamling i Solsalen

Generalforsamlingen i A3 bød på kaffe, vin og ost og et forrygende spændende oplæg af supersenior Kurt Nielsen, der rejser verden rundt og skriver bøger om det. Han laver oplevelsesrejser til Asien og Latinamerika, hvor det uformelle er i centrum. Kurts fortællinger er også en stor inspiration for kommende seniorlivs-tilgængere om, hvordan man kan frisætte sig selv.

Mødet handlede om årets gang især i 2021 og om alle de mange aktiviteter A3 fik afholdt. Vi havde offentlige arrangementer på FairBar, med seniorfortællinger, sange og Teater Turbo og vi deltog med et todages arrangement på Vidensfestivalen på Godsbanen med dialog-café, teater, bogudgivelse, senior Laboratorier og meget mere og mødte nye mennesker med vores samtaler om en ny måde at se senalderen på.

Aktiviteterne med De Vises Råd, Kloge vandringer, skriveværkstedet, seniorlaboratorierne, fondsgruppen, faBRIKKEN projektet, boggruppen, medlemsmøder, fortalervirket i avis og radio og bestyrelsesarbejdet er en god fortælling om mod på livet, debatlyst, samvær og nærvær.

Regnskab, budget og beretning blev godkendt og kontingentet fastholdt på 0 kr.

Vi fik en ny bestyrelses suppleant i Kurt Nielsen og Jørgen Skeel-Gjørling fortsatte som kritisk revisor. Så godt. Tak for en hyggelig eftermiddag i godt selskab.