Invitation til et Laboratorium om tanker og drømme om alder, overgange & seniorliv

Vil du være med?

Hvis du vil, så er der hermed en invitation til at deltage i et Laboratorium.

Vi inviterer ca. 15 deltagere og mødets varighed er 3 timer. Der vil både være korte oplæg, gruppesnak og individuelle overvejelser. Vi håber på, at kunne afholde et møde, hvor tiden forsvinder og vi alle får noget godt med os hjem.

Arrangøren er Foreningen den 3. alder A3 og Carsten Borup, Pia Sofie Hansen & Sandra Høier er mødets tovholdere og igangsættere.

Sådan skrev vi ud i netværket af mennesker, som kender til "Foreningen den 3 alder - A3"

Det er blevet til to laboratorier med 24 mennesker, der har delt idéer, drømme og overvejelser om fremtidens samfund og egne fremtidsforestillinger og forhåbninger. Det har været meget givende og deltagerne har givet udtryk for, at det både har været inspirerende og engagerende at møde andre i et debatterende fællesskab.

Hvis du er interesseret i at deltage i et Laboratorium, så afholder vi endnu et tirsdag den 22. juni kl.10-13 i Aarhus. Skriv til os på aktivalder@gmail.com med mærket "SL2". Så hører du fra os.

74 visninger0 kommentarer

Seneste blogindlæg