Nu er A3 landet hos Social Innovators Hub i Grønnegade

Opdateret: 26. jan. 2021

Fremover kan du møde Carsten Borup fra Foreningen Den 3. Alder hos CFSN, hvor Steffen Rasmussen har værtskabet for en lang række projektmagere og små virksomheder. Hunden Ramses tager imod en når man kommer og der er altid kaffe på kanden, grønne planter og en hyggelig atmosfære.

De mange forskellige projekter spænder blandt andet fra Foreningen Grønlandske Børn, hjemløse projektet UDENFOR, over projekter i Moldova og Nepal, grafiske iværksættere, rådgivning af unge, til indsatser i forhold til familie problematikker for transkønnede, Ung i Eu, storytelling og Center for social Nyskabelse. En fantastisk kreativ skare af engagerede mennesker udgør dagligdagen i Grønnegade 56 på 1. sal.

I A3 er vi helt nye og er kun så småt ved at komme i gang med planlægning af årets forløb

Vi har opnået støtte fra Aarhus kommune i hele 2021 hvor vi blandt andet vil arrangere 8-10 Seniorlaboratorier, der skal afdække seniorernes idéer og behov, skabe netværk, holde inspirationsmøder og understøtte selvstændige aktiviteter med udgangspunkt i de nye seniorers liv.

Vi glæder os voldsomt til, at vi kan afholde fysiske møder med alle de mange aktive seniorer, som vi skal til at møde.